2014. május 11., vasárnap

3. rész: Csalódások

"Sziasztok!! Itt a 3. rész. :)) Zene: http://www.youtube.com/watch?v=RlVz2J_r80Y Jó olvasást!! ;)) Ja és ha vége a számnak, akkor indítsátok újra :) " 

  Amikor visszaértem a discoba. Elindultam megkeresni a barátnőmet. Meg is találtam, de arra igazán nem számítottam, hogy így fog fogadni…..

*Olivér szemszöge*
Egy pasi ölébe ült és csókolóztak. Hirtelen elöntött a düh. Oda mentem és elkezdtem velük üvölteni.
-Te mi a francot csinálsz Lilla?!?.-kérdeztem tőle mérgesen és csalódottan.
-Nem látod? Akkor nézd meg jobban.- mondta nekem flegmán és megcsókolta újra a mellette ülő srácot.
Inkább elmentem onnan, mert nem akartam jelenetet csinálni. Visszamentem a társaságunkhoz a kabátomért, és elköszöntem tőlük.
-Sziasztok én elmegyek! -mondtam a többieknek szomorúan.
-Történt valami tesó? -kérdezte tőlem Ya Ou, aki nagyon jó barátom. Mindig észre veszi ha valami bajom van.
-Nincs semmi, inkább hagyjuk.- válaszoltam aztán kiviharoztam a szórakozóhelyről.

*Stella szemszöge*
Egyszerűen nem tudok aludni. Nagyon nagyot csalódtam Roliba. Nem gondoltam volna, hogy ezt megcsinálja velem pont ő, aki mindig kedves volt és soha nem ártott volna nekem. Mind ezt csak megjátszotta. Hajnali fél háromkor kimentem egy pohár vizért, aztán visszamentem a szobámba, és belebújtam az ágyba. Csak forgolódtam és gondolkoztam azon, hogy miért pont velem történt ez meg. Én nagyon szeretem Rolit hiszen ő volt az első komoly kapcsolatom. Még emlékszek a megismerkedésünkre. De nem szabad rágódnom rajta, túl kell lépnem rajta, persze tudom, hogy nem lesz könnyű.

*Olivér szemszöge*
Csalódtam Lillában, nem gondoltam volna, hogy ezt teszi velem. De vele minden olyan más volt. Nem éreztem azt az igazi nagy szerelmet amíg vele voltam. Mondjuk csak 4 hónapot voltunk együtt, de így még senki sem alázott meg és ezt soha nem bocsátom meg neki abba biztos vagyok. Már fél órája sétálgatok és gondolkozok, ekkor Stella házához érek , és megint elöntött egy furcsa érzés. Nagyon megfogott benne valami. Nem tudom, hogy miért sírt de nagyon rossz volt így látni még ha nem is ismerem. Remélem egyszer összefutok vele még valamikor. Aztán tovbb mentem és még mindig kattogott az agyam. Ezt nem néztem volna ki Lillából.

***

*Stella szemszöge*
Reggel fáradtan és csalódottan ébredtem fel. Szemeim a sok sírástól bedagadtak. Belenéztem a tükörbe és hányni tudtam volna magamtól. Hirtelen megszólalt a telefonom. Nem tudtam ki lehet az, de reménykedtem benne h nem Ő . Szerencsémre csak Reni volt.
-.Szia mondjad?- Szóltam bele a telefonba.
-Neked is szia. Miért nem vetted fel a telefont már kb. 100-szor hívtalak. Mi történt?
-Ez nem telefon téma.- mondtam neki szomorúan.
-Akkor délután átmegyek és mindent elmesélsz jó? Mert hallom a hangodon, h valami nincs rendben.-mondta nekem.
-Okés várlak.- mondtam, majd letettem.Nagyon örülök, hogy át jön legalább valakinek eltudom mondani ami történt.

Gondoltam elmegyek egyet futni, olyankor kikapcsolok. Felvettem egy térdnadrágot és egy trikót, rá egy pulcsit aztán elmentem a fürdőbe és egy laza copfba kötöttem a hajamat. Éppen indultam volna be a szobámba és akkor valaki csengettet, Reni nem lehetett, mert ő csak délután jön remélem nem Roli az……..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése