2014. május 9., péntek

1. rész: Szülinap

"Sziasztok!! Meghoztam az első részt, remélem tetszeni fog! Jó olvasást!! Ja és itt egy zene a részhez: https://www.youtube.com/watch?v=-lO-qe-eL7A " 


Reggel boldogan és izgatottan ébredtem. Hiszen ma lettem 19 éves.  A szerelmem szorosan ölelt magához és egy puszival ébresztett. Rolival már majdnem 1 éve alkotunk egy párt és nagyon jó a kapcsolatunk nagyon szeretem és úgy érzem ha elveszíteném azt nem élném túl. Fölém hajolt és lágyan megcsókolt és a fülembe súgta:
-Isten éltesen szerelmem.
-Köszönöm drágám!
Még pihentünk egy kicsit aztán én elmentem rendbe szedni magam a fürdőbe. Roli addig csinált reggelit, megterített és az asztalra tette a tojásrántottát.
-Ez isteni lett édes! -vigyorogtam rá.
-Örülök neki. -mondta.
Reggeli közben megszólat a telefonom. A legjobb barátnőm hívott.
-Szia.- szóltam bele a készülékbe.
-Szia!! Boldog szülinapot!!- üvöltött bele a telefonba Reni.
-Köszönöm szépen!- mosolyogtam.
-Mit csinálsz ma? –kérdezte.
-Még nem tudom. Miért?- kérdeztem vissza.
-Arra gondoltam, hogy este elmehetnénk meg ünnepelni a szülinapodat. Mit szólsz? - kérdezte tőlem boldogan.
-Elmehetünk. De előtte megbeszélem Rolival, hogy van- e kedve menni. -mondtam neki.
-Okés majd hívj fel! Szia!- köszönt el.
-Szia. – mondtam majd letettem.
Vissza ültem az asztalhoz mert amíg telefonáltam kimentem a napaliba.
-Ki volt az édes?- kérdezte tőlem kedvesen Roli.
- Csak Reni volt. Boldog szülinapot kívánt. Te figyelj! Nincs kedved este elmenni bulizni? -kérdeztem tőle reménykedve.
-Ha akarod akkor elmehetünk. - rántotta meg a vállát.
Oda mentem hozzá és adtam neki egy csókot.
-Akkor megyek ki választom mibe megyek este.-  mondtam neki mosolyogva.

 Bementem a szóbába és úgy gondoltam, hogy inkább csak egy üzenetet írok Reninek, hogy este mehetünk. A szekrényem elé léptem és kinyitottam. Fogalmam sincs mibe menjek. Nem is gondolkoztam rajta többet majd este kiválasztom.
 A délután hamar eltelt mire észbe kaptam már 6-óra volt és 8-ra megyünk egy discoba. Gyorsan elmentem letusolni. Amikor kész lettem, a szekrényem elé léptem és próbáltam kiválasztani mibe menjek. A választásom egy szoknyára esett ami alul kék volt felül meg fekete. Gyorsan belebújtam, tettem magamra egy kis sminket nem akartam túlzásba vinni így csak egy kis
alapozót tettem fel, szemceruzát és szempillaspirált. A hajamat kibontottam és begöndörítettem egy kicsit. Mire ki mentem Roli már kész volt felvettem a fekete magas sarkú cipőm és már mentünk is. Pont 8-ra értünk oda. Bementünk a szórakozóhelyre, ahol dübörgő zene fogadott minket és csoportokba verődve emberek beszélgettek, táncoltak, vagy a pult mellett ittak valami italt. Egyre beljebb mentünk és megláttuk a megszokott társaságunkat. Oda mentünk hozzájuk és mindenkit egy puszival köszöntöttem majd mondtak pár kedves szót szülinapom alkalmából, ami nagyon jól esett. Kértünk inni én egy vodka narancsot. Odalépett hozzám az egyik ismerősünk, Patrik.
-Szia! Boldog szülinapot!! – mosolygott rám.
-Szia !! Köszi!- mosolyogtam vissza.
-Jössz táncolni??- kérdezte.
-Persze.- válaszoltam, majd odaszóltam Rolinak hogy elmentem táncolni, aztán mentünk is a táncparkettre.

 Mikor már egy kicsit elfáradtam vissza mentem az asztalunkhoz és olyat láttam amire nagyon nem számítottam volna…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése