2014. július 23., szerda

11. rész: A búcsú

"Sziasztok! Itt a 11. rész. Jó olvasás! és figyeljétek, majd a zárójelben lévő linket, ami egy zene és a rész közben kell elindítani. :) Jó olvasást! ;)"


Otthon megfürödtem és átöltöztem pizsibe. Majd elmentem és bebújtam a takaró alá, de nem tudtam aludni. Holnap fel kell hívnom a főnökömet, hogy el fogadom-e ezt a lehetőséget. Én nem szeretném itt hagyni Pestet… Itt van Reni és Oli is, de nem tudom lehet, hogy jó lenne kimennem és majd úgyis visszajövök pár év után. Nem tudom… majd holnapig még eldöntöm…

Reggel fáradtan ébredtem… az este rosszul aludtam. Sokat gondolkoztam az éjjel, hogy mi legyen, de döntöttem.
Elmentem csináltam reggelit, ami egy sima müzli volt. Ezután mentem átöltözni. Reninek írtam egy üzenetet a döntésemről. A szobámban pötyögtem a főnököm telefonszámát, amikor a bátyám lépett be.
- Összepakoltam a cuccaim. Majd SMS-ben megírom a címem és akkor majd jöhetsz meglátogatni. – mosolygott.
- Rendben van. Akkor mész is?
- Aha.
- Kikísérlek. – kikísértem a bátyámat és elköszöntem tőle- Vigyázz magadra!
- Én mikor nem vigyázok? – nevetett, majd átölelt – Inkább te vigyázz magadra. – Szia!
- Szia!

Visszamentem a szobámba és felhívtam a főnököm.
- Jó napot!
- Jó napot kívánok Stella! Eldöntötte?
- Igen el.
- És mire jutott?
- Elvállalom a felkérést.
- Ennek nagyon örülök. – dobódott fel. – Holnap reggel kilenc órakor indul a gépe Londonba. Az ügynöke a repülőtéren fogja önt a jegyekkel együtt negyed kilenc körül.
- Rendben. Köszönöm ezt a nagy lehetőséget.
- Én köszönöm, hogy elfogadta. Jó utat és sok sikert kívánok!
- Köszönöm. – tettem le a telefont. Már csak egy pici probléma van… hogyan fogom én ezt elmondani Olinak?
 Kis gondolkozás után rácsörögtem.
- Szia Stella! mi újság?  - köszönt kedvesen.
- Szia Olivér! Valamit el kell mondanom…
- Valami baj van? – kérdezte aggódva.
- Hát, igen.. vagyis  nem… Na az van, hogy kimegyek Londonba.
- Mikor? És… meddig?
- Holnap megyek és 1-2 év… vagy lehet, hogy több.
- De miért?
- Kaptam egy lehetőséget a munkahelyemtől. Londonban van egy modellügynökség ahová keresnek egy modellt. És tegnap behívott a főnököm, hogy engem gondol erre a legalkalmasabbnak és hogy döntsem el, hogy szeretnék –e menni, hiszen ez egy nagyon nagy lehetőség. – Olivér egy darabig hallgatott, majd pár perc csönd utá újra meghallottam a hangját a telefonban.
- Szóval elmész… - itt vett egy nagy levegőt és tovább folytatta. – És mikor láthatlak még? – kérdezte és a hangjából ítélve szomorú volt.
- Ma már biztos, hogy nem mert nem érek rá. Esetleg holnap reggel a reptéren.
- Nekem az tökéletes. És ott mikor?
- Én negyed kilenc körül ott vagyok a reptéren. A gépem kilenckor indul. A legjobb barátnőm, Reni is ott lesz az ügynökömmel együtt. Ha én még nem vagyok ott őket keresd. Az ügynökömet már láttad a múltkori fotózáson. Reni meg hosszú, barna hajú lány. Meg fogod találni őket.
- Oké. Akkor reggel a reptéren. Szia!
- Szia! – köszöntem el, majd letettem a telefont.

Mivel Szabinak el is felejtettem mondani, hogy holnap utazom és elküldte az új címet, gondoltam elmegyek hozzá. Legalább megnézem az új kecóját is. Úgy gondoltam, hogy telefonon kívül úgyse lesz semmi másra szükségem, ezért csak azt tettem el. Bezártam a lakást és elindultam Szabihoz. Amikor odaértem felsétáltam a lépcsőn. Szabi a második emeleten lakik. Megnyomtam a csengőt és pillanatokon belül Szabi nyitotta ki az ajtót.
- Szia! Hát te? Még csak most jöttem el.
- Búcsúzni jöttem.  
- De csak pár utcával lakok messzebb. Nem a világvégére költöztem. – nevetett, mire én is elröhögtem magam.
- De nem úgy. Vegyél már egy kicsit komolyan.
- Miért akkor mi van? Gyere be.
Beléptem Szabi lakásába és körülnéztem. Nem néz ki rosszul, és majd még jobban fog kinézni ha majd a dobozokat kipakolja meg rendet rak.
- Gyere ülj le és mond már el, hogy mi van. – Emelt le a fotelról egy dobozt, hogy le tudjak ülni. Leültem, Szabi pedig felült mellém a karfára. Ő már tegnap tudta, hogy milyen lehetőséget kaptam.
- Elfogadtam a lehetőséget és holnap indul a gépem Londonba.
- Na gratula. – vigyorgott – Es mikor mész?
- Kilenckor indul a gépem.
- Kimenjek a reptérre?
- Nekem mindegy. Te tudod.
Egy darabig még beszélgettünk. Este nyolckor hazaindultam Szabitól elbúcsúztam tőle, hogy ha esetleg nem jönne ki a reptérre.  
Otthon elmentem lezuhanyozni meg átöltözni és elmentem összepakolni. Elővettem a bőröndömet és belepakoltam a ruháimat, cipőimet, sminkeket és mindent, amire szükségem lesz. Elővettem még egy közepes méretű utazótáskát és belepakoltam azokat a dolgokat. amik nem fértek bele a bőröndbe. Amikor kész lettem kikészítettem holnap reggelre a ruhám és beállítottam reggelre az ébresztőm, majd elmentem aludni.

***
( https://www.youtube.com/watch?v=Mk7-GRWq7wA Indítsd el és ha vége van indítsd el újra!!!)

Reggel az ébresztőm csörgésére keltem. Kimentem és ettem valami reggelit és elmentem készülődni. Felvettem egy fekte leggingset és egy hosszított, fehér trikót, aminek az alja rózsaszín. Felvettem hozzá pár kiegészítőt. Miután felöltöztem elmentem a fürdőbe és fogat mostam. Ezután kifésültem a hajamat, amit csak simán kiengedve hagytam. Tettem magamra egy kis sminket, ami egy fekete szemceruza és szempillaspirál volt. Amikor kész lettem átnéztem, hogy minden megvan-e. Amikor megbizonyosodtam arról, hogy mindennel megvagyok, kihoztam a szobámból a cuccokat, bezártam az ajtót és elindultam a reptérre.

Odaértem a reptérre és az volt az első dolgom, hogy megkeressem az ügynökömet. Kellett egy kis idő, amíg megtaláltam az ügynökömet, Kingát, mivel rengetegen voltak a reptéren. Volt, aki búcsúzkodott és volt, aki éppen megérkezett valahonnan és, akkor hatalmas volt az öröm. Megpillantottam Kingát egy nagy bőrönddel, aki mellett Reni ácsorgott, mellette pedig Olivér, akit elkísért Ya Ou is. Mosolyogva odaléptem hozzájuk.
- Sziasztok! – köszöntem.  Mindenki kedvesen visszaköszöntött.
- Gyere, Stella adjuk le a csomagokat! – szólt Kinga.
- Oké. Megyek. – elindultam Kinga után, majd leadtuk a csomagokat, aztán visszamentünk a többiekhez. Beszélgettünk egy kicsit aztán Kinga az órájára pillantott.
- Lassan ideje lenne búcsúzkodni, mert a végén még lekéssük a gépet. – mondta, mire bólintottam és megálltam Reni előtt és rámosolyogtam. Reni visszamosolygott és könnyek szöktek a szemébe.
- Nagyon vigyázz magadra Stella! – mondta szipogva, majd megölelt.
- Vigyázok. És te is vigyázz magadra. – mondtam én is és nekem is kicsordult egy könnycsepp, amit egyre több követett. Sokáig öleltem Renit, majd elengedtem és újra a szemébe néztem. – Megpróbálok sietni vissza. – mondtam mire mosolyogva bólintott.
- Majd küldj képeket, meg majd írj. – mondta és bólintottam. Reni mellett Ya Ou állt és odaléptem elé.
- Szia Ya Ou! – öleltem meg szipogva. – Vigyázz Olivérre, nehogy hülyeséget csináljon. – mondtam, majd Ya Ou válla fölött Olira pillantottam és könnyes szemmel mosolyogtam rá.
- Vigyázok rá. – mondta mosolyogva. – Sok sikert Stella! – mosolygott.
- Köszi! – mosolyogtam vissza rá. Aztán Oli elé léptem, aki mélyen a szemembe nézett és csak úgy csillogott a szeme a könnytől, amik akkor szöktek a szemébe amikor megálltam előtte.  Nagy levegőt vett, majd végre megszólalt.
- Nagyon örülök, hogy megismerhettelek… Nagyon jó barátom lettél és remélem, hogy amikor visszajössz Pestre, akkor is a barátom maradsz, majd egy-két év múlva is. – mondta majd megölelt. Belefúrtam az arcom a szürke pólójába, aminek az illatát mélyen beszívtam.
- A barátod maradok Olivér… bármi is történik. – mondtam szipogva, majd elengedtem és újra a szemébe néztem. – Köszönök mindent Olivér! Köszönöm, hogy mellettem voltál, amikor padlón voltam Roli miatt! – mondtam sírva és újra megöleltem. Ekkor Kinga hangját hallottam meg, hogy menjünk mert lekéssük a gépet. Elengedtem Olit és még egyszer utoljára a szemébe néztem, amiből éppen kicsordult egy könnycsepp, megfordultam és épp indultam volna Kinga után, de Olivér visszarántott és mélyen a szemembe nézett.
- Ne menj el! – mondta halkan.
 - Én döntöttem így… és mért maradnék itt? – kérdeztem ugyanolyan halkan, ahogyan Oli kérdezett tőlem.
- Azért, mert szeretlek! – mondta majd magához húzott és lassan megcsókolt. Amikor ajkaink elváltak egymástól, mélyen Olivér szemébe néztem. Nem tudtam neki semmit sem mondani, mert Kinga lépett oda.
- Gyere már, mert mindjárt indul a gépünk. - mondta, majd megfogta a karomat és magával rántott.

Nagy léptekkel sétáltunk a szintén siető emberek között. Még egyszer visszanéztem és annyit láttam, hogy Olivér könnyezve, idegesen a szőke hajába túr és zsebre tett kézzel hazaindul Renivel és Ya Ouval.

Felszálltunk a gépre és megkerestük Kingával a számunkra megfelelő helyet. Én beültem az ablakhoz, Kinga pedig mellém. Pár perc múlva már szállt is fel a gép. Az ablakon át szomorúan néztem a mellettem elsuhanó tájat és később már a felhőket. Olivér szeret… és én is őt. Csak én ezt már nem tudtam megmondani neki és ez volt a legrosszabb az egészben. De most itt áll előttem az a nagy lehetőség, hogy akár híres modell is lehetek. Nem szabad emiatt elcsesznem ezt az egészet…


3 megjegyzés:

  1. Halihó! Ezen az oldalon meglepi vár. :) http://a-sose-mulo-nyar.blogspot.hu/2014/07/dij.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!*--* Bekönnyeztem a végén...Gyorsan kövit!!:D

    VálaszTörlés